MED-TV

Click to follow
The Independent Online
On 28 November the Independent reported on the situation of the Turkish Kurdish refugees in Atrush camp, north Iraq. Our report referred to the London-based Kurdish language satellite television service MED-TV.

We wish to make clear that MED-TV is not controlled by the PKK. We regret any impression to the contrary given by our report and apologise to MED- TV for any embarrassment.

Comments