Correction

Click to follow
The Independent Online
An article in yesterday's Independent incorrectly referred to the sale rather than the purchase of 552 shares in the Telegraph group by one of its directors, Stephen Jarislowsky, on 15 June. We apologise for any embarrassment caused.

Comments