Correction: Paul Reynolds

Click to follow
The Independent Online
LATER editions of yesterday's Independent reported that Paul Reynolds, the BBC's court reporter, had said in a radio broadcast that Buckingham Palace had 'squirrelled away' pounds 2.6m of the pounds 4.8m income from opening the palace to the public. Our report was based on a misunderstanding with a Palace spokesman. Mr Reynolds said that the difference between the income and the amount that went towards restoring Windsor Castle 'was not, they say, due to the squirrelling away of the rest but to the start up and running costs of the scheme'.

Comments