Paper says sorry

Click to follow
The Independent Online
Baroness Thatcher received 'unreserved apologies' in the High Court from the Mail on Sunday for infringing the rights owned by Lady Thatcher, publisher HarperCollins and the Sunday Times in her memoirs, The Downing Street Years. Andrew Neil, editor of the Sunday Times, said the case cost the Mail on Sunday more than pounds 500,000.