Letter: TNT

Click to follow
The Independent Online
YOUR front-page story 'The prince, the trucker and the Kwik-Fit fitter' (6 February) contains a factual error. TNT is not owned - in part or whole - by Rupert Murdoch as you claim and therefore Mr Murdoch will not be participating in Prince Edward's new venture.

Jane Reed

Director of Corporate Affairs,

News International, London E1

Comments