Margaret Doyle

Click to follow
The Independent Online

In our article, ‘Reuters rocked by scandal over staff’s undisclosed shareholdings’ (19 October 2010) we alleged that Margaret Doyle, a financial journalist, had breached Reuters’ internal rules on share ownership and dealing. This was not true. She had observed the rules at all times, a fact confirmed by Reuters. We apologise to Ms Doyle for the embarrassment caused.