Letter: Duped by China

COLIN BROWN ("Murdoch monopoly inquiry demanded", 9 March) quotes my statement, which I admit was inaccurate, that Rupert Murdoch gave orders to the Times correspondent in Peking, James Pringle, to write a favourable piece about Shanghai in The Sun. Mr Pringle assures me that no such suggestion or order was given and that the request to write a piece for The Sun was a coincidence.


London W11